HALAMAN

Thursday, March 18, 2010

* KURSUS GITAR / BASS / DRUMS/ KEYBOARD

BILIK BELAJAR DRUM

KURSUS PERMAINAN ALAT MUZIK GURU GURU SJK (CINA)

Kami bersedia menganjurkan kursus untuk pendidikan muzik, kursus bermain gitar,drums, bass, keyboard serta Gubahan muzik mengunakan perisian muzik , Cara-cara membuat Demo Tape dengan mengunakan (3 peralatan sahaja) secara formal ataupun tidak formal. Sijil-sijil penyertaan akan diberi kepada peserta yang berjaya menamatkan kursus. Gambar menunjukkan sesi kursus vokal serta permainan alat muzik.

1 ulasan:

Unknown said...

Asalam, cikgu , saya lepasan dip perfuruan asas, Dan berminat untuk menjadi guru muzik. Saya nak tahu, bagaimana saya nak mengikuti kursus muzik cikgu Ni ? Ni contact number saya 014-5303691. Saya betul2 berminat dgn muzik. TQ.